نخستین ویژه برنامه "شکوه مادری" با حضور وزیر جدید ارشاد، از گلزار شهدای کرمان برگزار می شود

نخستین ویژه برنامه "شکوه مادری" در دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه شنبه هفته جاری از گلزار شهدای کرمان برگزار می شود.

حجت الاسلام مصطفی گرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به اینکه در تدام طرح ملی سه شنبه های تکریم، فصل دوم آن با عنوان «شکوه مادری» آغاز شده؛ گفت: اولین سری این برنامه در دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از گلزار شهدای کرمان برگزار می شود.

 




مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان افزود: این مراسم سه شنبه(۲۳ شهریور) به صورت ارتباط تصویری از جوار مزار سردار دلها با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و... برگزار می شود.

 



وی با اشاره به اینکه از مسئولین استانی برای حضور در گلزار شهدای کرمان دعوت شده؛ افزود: در این مراسم از مادر شهید جهانگیر صدقی از روستای ده زیار کرمان تجلیل می شود.

 




حجت الاسلام گرجی گفت: شهید صدقی در سال ۴۵ در ده زیار به دنیا آمده و در دوم اردیبهشت سال ۶۶ در منطقه بانه به شهادت رسیده است.

 



گفتنی است؛ سه شنبه های تکریم سال گذشته نیز در آستانه روز خبرنگار با حضور وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و خانواده خبرنگار شهید محمود صارمی در ارتباط تصویری با گلزار شهدای کرمان و تجلیل از خانواده خبرنگار شهید حسن مصطفوی و شهیدان انجم شعاع برگزار شد.

کد خبر 1093479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha