تداوم روند واکسیناسیون عشایر کوچ رو در جیرفت 

فرزانه برخوری گفت: روند واکسیناسیون عشایر مناطق تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان جیرفت در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «فرزانه برخوری» گفت: روند واکسیناسیون عشایر مناطق تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان جیرفت در حال انجام است.


رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت افزود: طی روزهای اخیر ۹۵۰ نفر از عشایر کوچ رو مناطق صعب العبور توسط تیم های سیار مرکز بهداشت همراه با پزشک، بر علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.
 

وی ابراز کرد: واکسیناسیون عشایر بالای ۱۸ سال علاوه بر تیم سیار توسط مراکز خدمات جامع سلامت روستایی نیز انجام می شود.


برخوری عنوان کرد: اگر فردی در زمان حضور تیم های سیار  موفق به دریافت واکسن نشد می تواند به مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مراجعه کرده و نسبت به تزریق  واکسن کرونا اقدام کند.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت از آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۳۵ سال، خبر داد و اظهار کرد: واکسیناسیون این افراد فقط از طریق ثبت نام در سامانه Salamat.gov.ir انجام می شود.


وی ادامه داد: متولدین سال ۱۳۶۵ و قبل از آن باید برای دریافت نوبت واکسیناسیون کرونا (کووید۱۹ ) در سامانه سلامت بــه نشانی Salamat.gov.ir مراجعه کرده و پس از دریافت پیامک برای تزریق واکسن به مراکز مندرج در پیامک نوبت داده شده مراجعه کنند.


برخوری تاکید کرد: افراد از هرگونه مراجعه حضوری قبل از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند زیرا به افراد بدون پیامک واکسن زده نمی شود.


رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت در خاتمه از همشهریان تقاضامند داریم به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران و برقراری نظم و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، قبل از دریافت پیامک به هیچ عنوان به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

کد خبر 1093486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha