ضرورت راه اندازی مجدد «رادیو جهرم»

رضایی کوچی گفت: با توجه به وجود زیرساخت ها در شهرستان جهرم، ضرورت راه اندازی مجدد «رادیو جهرم» احساس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (شنبه ۲۰ شهریور) در نشستی که با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس در دفتر خبر صداوسیمای جهرم برگزار شد، گفت: ما چیز زیادی از صدا و سیما در حوزه شهرستان جهرم نمی خواهیم فقط تقاضا داریم مجددا «رادیو جهرم» که حق مردم این شهر است دوباره راه اندازی شود.

 

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت صدا و سیما برای جذب سرمایه گذار در شهرستان جهرم افزود: در منطقه ویژه اقتصادی جهرم افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که باید بهره بیشتری از این مجموعه برده شود.

 

وی با اشاره به اینکه دفتر خبر صدا و سیمای جهرم تنها دفتر خبری رسمی در جنوب کشور بوده و ما  آمادگی داریم که در حوزه خبر و تولید محتوا به جنوب استان و کشور خدمات ارائه دهیم، عنوان کرد: جهرم این توانایی را دارد که  به عنوان مکملی برای جنوب فارس در کنار مرکز استان خدمات را به تصویر بکشد.

 

«محمدتقی سهرابی» نیز در این نشست گفت: باید شاهد آن باشیم که درب دفتر خبر جهرم بر روی هنرمندان، کار آفرین ها و نخبگان شهرستان باز باشد.

 

مدیر کل صداوسیمای مرکز فارس ادامه داد: باید سعی شود تعامل مجموعه دفتر صداوسیمای جهرم با سایر ارگان های شهرستان بیش از پیش گسترش یابد.

 

وی به ظرفیت دفتر خبر صداوسیمای جهرم اشاره کرد و اظهارداشت: باید درصدی از تولیدات مرکز فارس را باید در جهرم تولید شود مانند کاری که امروز در دفتر خبر کاشان در حال انجام است.

کد خبر 1093490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha