کمک ۸ میلیون تومانی برای تهیه یک تخته  فرش نوعروس به همت خیران و کانون عاشقان مهدی ملایر

بیات گفت: به همت کانون عاشقان مهدی ملایر و کمک خیران یک تخته فرش به مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای یک نوعروس تهییه و اهدا شد

«میلاد بیات» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در هفته گذشته  با همکاری کانون عاشقان مهدی  یک تخته  فرش به مبلغ  8 میلیون و 200 هزار تومان برای یک نوعروس تهیه و به وی اهدا شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی ملایر با بیان اینکه همچنین مبلغ 3 میلیون تومان به  صورت نقدی نیز از سوی خیران جمع آوری شد افزود: این مبلغ نیز  به یک خانواده بی سرپرست اهدا شد.

بیات اهدای یک میلیون تومان پول نقد به خانواده نیازمند، برای درمان کودک نیازمند به گفتار درمانی را از دیگر اقدمات این کانون طی هفته گذشته دانست و افزود: تعدادی نیز کمک های موردی  به خانواده های نیازمند در هفته گذشته  داشتیم.

وی  توزیع  3 بسته معیشتی هر کدام به مبلغ 450 هزار و توزیع تعدادی مرغ گرم  را در بین خانواده های نیازمند  را از دیگر اقدامات این کانون  در هفته گذشته برشمرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی  گفت: این کانون  حدود دو دهه است که در سطح شهر ملایر فعالیت دارد  افزود: در حال حاضر بیش از یکصد و 50 نفر عضو فعال این کانون هستند.

کد خبر 1093503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha