سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی پیام تبریک صادر کرد

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی ۲۱ شهریور ماه روز ملی سینما را به همه هنرمندان و فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یوسف امینی» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در پیامی به شرح ذیل ۲۱ شهریور ماه روز ملی سینما را به همه هنرمندان و فعالان این حوزه تبریک گفت.

 

متن پیام؛

مقام معظم رهبری: امروز كلید پیشرفت این كشور، به میزان زیادی دست شما (سینماگران) است. (بیانات در دیدار جمعی از كارگردانان سینما و تلویزیون ۲۳ / ۳ / ۱۳۸۵)

 

بیست و یکم شهریور ماه مصادف با روز ملی سینما، بهانه ای برای گرامیداشت هنر هفتم و تکریم فعالان و هنرمندان عرصه سینماست، این روز فرصتی برای مرور و یادآوری خاطرات تلخ و شیرین سینماگرانی است که با تمام فراز و نشیب ها، گام های بلندی برداشته اند و جایگاه هنر هفتم را ارتقاء بخشیده اند.

 

در سالی که گذشت، تعطیلی سینماها به دلیل شیوع بیماری کرونا، درگذشت تعدادی از هنرمندان و مفاخر این حوزه و مخاطرات این بیماری، رنج و آلام بسیاری را بر سینماگران تحمیل کرد اما در همین شرایط نیز هنرمندان دست از تلاش برنداشته و با همتی مثال زدنی چراغ سینماها را روشن نگاه داشته و همگان را امیدوار به آینده کردند.

 

با تبریک این روز مهم به تمامی هنرمندان و فعالان عرصه ی سینما، از اهتمام و تلاش خستگی ناپذیر هنرمندان این عرصه به ویژه خراسان رضوی، تقدیر نموده و امیدواریم با همت، همدلی و همراهی اهالی سینما زمینه بالندگی سینماگران این هنر فاخر در این استان بیش از گذشته فراهم شود و بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی سینمای ایران در اقصی نقاط دنیا باشیم.

 

                                                                                             یوسف امینی

                                                                   سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی

کد خبر 1093545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha