جشنواره«مشق ولایت» ویژه دانش آموزان استان زنجان اجرا می شود

به همت بنیاد بین المللی غدیر جشنواره «مشق ولایت» ویژه همه مقاطع تحصیلی استان زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جشنواره «مشق ولایت» به همت بنیاد بین المللی غدیر در بخش های قرائت قرآن کریم،‌ آشنایی با معارف اهل بیت(ع) با محوریت خطبه غدیر و ترویج هنر دینی در بین دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی اجرا می شود.

 

در محور قرائت قرآن کریم همه دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند آیه ولایت(آیه ۵۵ از سوره مبارکه مائده) را حفظ و با تهیه کلیپ تصویری از قرائت خویش(به‌صورت صوت و یا ترتیل) در سه دقیقه، آن را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

در بخش آشنایی با معارف اهل‌بیت(ع) نیز دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند با استخراج ۱۵ مورد از آیات قرآن کریم که در خطبه مبارکه غدیر از آنها ذکری به میان آمده و ارسال آن به دبیرخانه، جزو مشارکت‌کنندگان در جشنواره محسوب شوند.

 

در محور هنری نیز دانش‌آموزان می‌توانند با تهیه فیلم و کلیپ سه دقیقه‌ای از شعرخوانی ، قصه‌گویی، نقاشی و خوشنویسی خود در حول محور فضائل مولا علی(ع)، غدیر و ولایت و ارسال آن به دبیرخانه، در این جشنواره شرکت کنند.

 

دبیرخانه جشنواره پس از جمع‌بندی آثار دریافتی و ارزیابی آن‌ها، به قید قرعه، برای هر محور پنج برگزیده مشخص و در روز ولادت امیرالمومنین(ع)(سیزدهم ماه رجب و ۲۷ بهمن ماه سال جاری) طی برگزاری برنامه اختتامیه جشنواره، جوایز برگزیدگان را توزیع و اهدا خواهد کرد.

 

کد خبر 1093565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha