برپایی نمایشگاه عکس فعالیت های بانوان در دفاع مقدس و بانوان جهادگر امروز

کرمی از برپایی نمایشگاه عکس فعالیت های بانوان در دفاع مقدس و بانوان جهادگر امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «نجیبه کرمی» از برگزاری جلسه همفکری و هم اندیشی مسئولین بسیج با حضور مدیران و معاونین مدارس علمیه شهرستان در رابطه با برگزاری برنامه های تاثیر گذار در هفته دفاع مقدس و الگوی سوم زن نه شرقی نه غربی در بسیج خواهران خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بهره گیری از  فضای مجازی در راستای برگزاری برنامه های این هفته از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

مدیر موسسه آموزش عالی ریحانه الرسول(سلام الله علیها) انجام مصاحبه و گفتگو با خانواده های شهدا، فعالیت در راستای شهدای محله و شناساندن شهید محله به اهالی با همکاری حوزهای علمیه خواهران شهرستان وبسیج خواهران و فعالان پایگاه بسیج خواهران را از دیگر برنامه های دانست و افزود: این برنامه ها با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شود.

 

وی برگزاری نشست صمیمی پنج پایگاه بسیج خواهران در پنج محله شهر با خانواده های شهدای آن محله را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس دانست و افزود: پنج گروه از خواهران به دیدار جانبازان و خانواده آنها رفته و با آنان گفتگو می کنند.

 

این مقام مسئول شرکت خواهران طلبه و بسیجیان جوان که به مناطق عملیاتی رفتند در نماز جمعه و حضور برسر مزار شهدا را از دیگر برنامه های دانست و اضافه کرد: این افراد در این برنامه از سخنرانی راویان جبهه و جنگ بهره مند می شوند.

 

کرمی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه عکس از فعالیت بانوان سالهای جنگ و بانوان جهادگر امروز از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است، ادامه داد: این نمایشگاه بصورت تطبیقی در پنج نقطه شهر برپا و تصاویر به نمایش گذاشته می شود تا نسل جوان و نوجوان با فعالیت های گسترده شیرزنان ایران بیش از پیش آشنا شوند.

 

مدیر موسسه آموزش عالی ریحانه الرسول(سلام الله علیها) برگزاری همایشی با حضور بانوان ایثار گر و جهادی در زمان دفاع مقدس و تجلیل از همسران جانبازان را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: حضور درحرم امام زادگان سطح شهر به نیابت از حرم سید الشهدا، حضور در محله های با نام شهید ان محله و معرفی آن شهید و قرائت وصیت نامه آنان، معرفی کتابهایی که خاطرات جنگ را به رشته تحریر درآورده اند به نسل جدید از دیگر برنامه های این ایام است.

 

این مقام مسئول فضای سازی خیابانها، مساجد و  حوزه های علمیه را از برنامه های این ایام دانست و اضافه کرد: حضور فعال درفضای مجازی با کلیپ های کوتاه پادکس، نصب بنر وپوستر از وصایای شهدا در سطح شهر، برپایی تئاتر خیابانی و تهیه بسته های معیشتی ونوشت افزار برای خانواده های نیازمند نیز از برنامه هایی است که برای این هفته در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1093572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha