در همراهی با دولت سیزدهم اجماع کامل داریم

محمدی نوری از مصوبه سران احزاب اصولگرای جبهه رفاه پیشرفت و عدالت در همراهی و کمک به دولت سیزدهم ئر نهمین نشست این جبهه خبر داد.

محمد جواد محمدی نوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان  در مورد نهمین نشست شورای مرکزی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت  گفت: این جلسه که به ریاست سید شهاب الدین صدر و دبیران کل احزاب وابسته به جبهه برگزار شد و مصوبه سران احزاب اصولگرای این جبهه در همراهی و کمک به دولت سیزدهم بررسی و تصویب شد  براساس مصوبه شورای مرکزی جبهه مقرر شد فهرستی از ظرفیتهای کارشناسی جبهه در سایه همدلی و همراهی بادولت سیزدهم ارائه شود.

 

دبیرجبهه پیشرفت رفاه و عدالت تاکید کرد : بنای همه گروهها در شرایط دشوار فعلی طراحی و برنامه ریزی و همراهی برای برون رفت از مشکلات دولت بویژه در حوزه اقتصادی است.

 

دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت با اشاره به اینکه بزودی برنامه شش ماهه دوم سال این جبهه با رویکرد جذب نخبگان و گروههای همسو در راستای راهبردی کردن امور اجرایی دولت مردمی تنظیم میشود از تشکیل کارگروه همراهی با دولت با هدف ارائه پیشنهادات کارشناسی درحوزه های مختلف خبر داد.

 

 وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت نقش شوراها و شهرداریها نیز کارگروهی برای بررسی مشکلات موجود وارائه پیشنهادات کارشناسی شده به مدیریت  شهرداری ها در غالب فراخوان درون گروهی تشکیل شد.

 

محمدی نوری دبیراول جبهه پیشرفت رفاه و عدالت ضمن تاکید بر نقش جبهه های سیاسی شناسنامه دار  در هدایت سیاسی کشور در جهت تحقق پیام گام دوم انقلاب از گستره فعالیت کشوری این جبهه خبر داد و  اظهار امیدواری کرد نظام سیاسی حاکم بر احزاب با تغییر در گفتمان به عنوان عنصری سازنده در توسعه سیاسی اجتماعی ایران نقش آفرینی لازم را متجلی سازد.

کد خبر 1093584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha