امام جمعه کاشان در بیمارستان بستری شد

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کاشان از بستری شدن نماینده ولی فقیه در کاشان به علت کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، علیرضا کاشانی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران گفت:  آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شد.

 

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کاشان با بیان اینکه آیت الله سلیمانی تحت نظر پزشک در بیمارستان بهشتی در حال مداوا و درمان است، افزود: وضعیت عمومی امام جمعه کاشان پایدار و مساعد است.

 

کاشانی نژاد افزود: از عموم مردم دارالمومنین کاشان تقاضا داریم برای شفای تمامی بیماران به ویژه بیماران کرونایی از جمله آیت الله سلیمانی دعا کنند.

 

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کاشان با بیان اینکه آیت الله سلیمانی پس از طی روند درمانی و با نظر پزشک از بیمارستان مرخص می شوند، گفت: عمل به توصیه پزشکان در راستای عدم ابتلا به ویروس کرونا اهمیت بسیار زیادی دارد و از تمامی شهروندان درخواست داریم در زمینه اهتمام ورزند.

 

دکتر سیدعلی رضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم در خصوص وضعیت آیت الله سلیمانی گفت: حال عمومی ایشان مساعد است و چون به تزریق برخی از داروهای بیمارستانی برای تسریع در روند درمان لازم بود، وی در بیمارستان بستری شد./

کد خبر 1093613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha