مدارس با دید حضوری به استقبال سال تحصیلی جدید بروند

موسوی با بیان‌اینکه مدارس واحدهای آموزشی با دید حضوری به استقبال سال تحصیلی جدید بروند، گفت: عوامل اجرایی مدارس کلاس‌ها را برای حضور فیزیکی دانش‌آموزان مهیا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سید سجاد موسوی» در جلسه هماهنگی پروژه مهر که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: از زحمات یک‌ساله معلمان، مدیران و سایر عوامل که دست به دست هم دادند تا سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹با شرایط خاص کرونایی به اتمام برسد، تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان‌اینکه همه تلاش ما بر این است مدارس را برای سال تحصیلی جدید آماده‌سازی کنیم، افزود: این امکان وجود دارد در سال تحصیلی جدید مدارس به صورت تدریجی و ترکیبی بازگشایی شوند.

 

وی با اشاره به اینکه مدارس واحدهای آموزشی با دید حضوری به استقبال سال تحصیلی جدید بروند، تصریح‌کرد: عوامل اجرایی مدارس کلاس‌ها را برای حضور فیزیکی دانش‌آموزان مهیا کنند.

 

موسوی تاکید کرد: در صورت حضوری بودن مدارس آمار رانندگان سرویس‌های دانش‌آموزی و همکارانی که واکسینه شده‌اند به صورت پوشش‌بندی شده در مدارس موجود باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا از مسئول مربوطه در رابطه با واکسیناسیون فرهنگیان خواست آن تعداد از همکارانی که از تزریق واکسن خودداری کردهاند را به دایره بازرسی و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش آستارا معرفی کرده تا برخورد قانونی صورت گیرد.

 

موسوی از آغاز بازدیدهای دوره‌ای مدارس از هفته آینده خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 6 گروه که هر گروه متشکل از سه بازرس هستند از ۲۰ شهریور از فعالیت‌ها و اقدامات صورت‌گرفته مدارس در رابطه با پروژه مهر بازدید می‌کنند.

کد خبر 1093629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha