جشنواره ملی تئاتر مرصاد می تواند ظرفیت خوبی  برای روشنگری و بصیرت افزایی باشد

حجت الاسلام زمانی موسوی، گفت: جشنواره ملی تئاتر مرصاد می تواند ظرفیت خوبی برای روشنگری و بصیرت افزایی باشد به ویژه در ارتباط با مرصاد که مقام معظم رهبری به جریان مرصاد اشاره کردند که نباید اجازه بدهیم جای شهید و جلاد عوض شود.

سید روح الله زمانی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جشنواره ملی تئاتر مرصاد یک امتیاز برای شهرستان و استان است و باید به نحو درستی از این امتیاز استفاده کنیم.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب افزود : باید از همه ظرفیت های لازم برای برگزاری مناسب جشنواره ملی تئاتر مرصاد استفاده کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: بهره گیری از ظرفیت نماینده مجلس شورای اسلامی؛ چهره های شناخته شده هنری و ظرفیت نخبگان  در سطوح مختلف می تواند به کمیت و کیفیت جشنواره کمک کندو حضور هنرمندان از سراسر کشور امتیاز خوبی برای شهرستان اسلام آبادغرب می تواند به وجود آورد و در کنار آن برکات زیادی از جمله رفع برخی از آسیب ها و فضای نشاط فرهنگی و حتی گردشگری برای شهرستان داشته باشد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: ما نظیر این جشنواره را در خوزستان و کردستان و نقاط دیگر کشور  داریم که از اعتبارات ملی برخوردار هستند و ما انتظار داریم در دولت جدید اعتبار ویژه به این جشنواره اختصاص دهند و شهرستان محروم از این اعتبارات نباشد .

 

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در پایان گفت: جشنواره تئاتر مرصاد یک سرمایه است که می توان از این سرمایه برای ارتقاء فرهنگی شهرستان ، رونق توریستی، تکمیل زیرساخت های فرهنگی و امیدآفرینی در جامعه استفاده کرد.

کد خبر 1093691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha