فضای مجازی به عنوان مکمل فضای حقیقی با داشتن بستری مناسب می‌تواند عواطف و امنیت خانواده‌ها را بیشتر کند

محمدی، گفت: فضای مجازی به عنوان مکمل فضای حقیقی با داشتن بستری مناسب می‌تواند عواطف و امنیت خانواده‌ها را بیشتر کند و همواره باید رابطه حقیقی خانواده‌ها را در نظر گرفت تا در جهت میل به آن حرکت کرد و نباید جایگزینی برای آن انتخاب نمود.

احمد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: از دست دادن هویت اسلامی ایرانی،قبح شکنی نسبت به ناهنجاری های دینی و اجتماعی، عدم مسئولیت پذیری، اشاعه سستی و تنبلی و تمایل به گوشه نشینی و انزوا را از مهمترین پیامدهای ناگوار استفاده از فضای مجازی مدیریت نشده است.
 

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه افزود: به استناد سخنان رهبری که تحرک دشمن در حوزه تبلیغاتی و رسانه‌ای را بیش از تحرک آنها در بخش‌های امنیتی و اقتصادی دانستند، ما در زمینه کار تبلیغاتی ضعف ها و کم‌کاری هایی داریم که باید قوی‌تر و هوشمندانه‌تر عمل نماییم.

 

وی خاطر نشان کرد: برای مقابله با ناامنی در مسائل خانوادگی از طریق این فضا می‌بایست اولویت خانواده ها بر روابط مبتنی بر واقعیت، مهرورزی، عاطفه و عشق استوار باشد.

 

 محمدی تصریح کرد: تبدیل شدن سرگرمی به هدف، ناتوانی در مدیریت زمان، افزایش روحیه پرخاشگری و خشونت،عدم اعتماد به نفس، توسعه وسواس‌های فکری و عملی و گسترش ارتباطات نامتعارف و سوء استفاده های جنسی را از دیگر آثار مخرب فضای مجازی است .

 

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه  اظهار کرد: ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای و افزایش مهارت کاربران در این زمینه  می تواند مانع از جلوگیری آسیب های اجتماعی فضای مجازی شود. 
 

کد خبر 1093714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha