۴ هزار دانش آموز در استان قزوین فاقد ابزار لازم برای آموزش مجازی هستند

اصغری گفت: امروز که سال تحصیلی جدید را می خواهیم شروع کنیم ۴ هزار دانش آموز داریم که فاقد ابزار لازم برای آموزش مجازی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «حسنعلی اصغری» در مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان ولی نعمت کمیته امداد استان که امروز (یکشنبه ۲۱ شهریور) در سالن اجتماعات بانک ملی قزوین برگزار شد، بیان کرد: ما در شرایط سخت و پیچیده ای هستیم و با این میزان پیچیدگی و ابهام مجبور هستیم به روش های جدید فکر کنیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: ما سال تحصیلی جدید را با شعار تربیت تمام ساحتی با رویکرد نواندیشانه شروع خواهیم کرد و انتظار است همه بزرگان، افراد جامعه و مدیران به ما کمک کنند تا بسیاری از مشکلات در حوزه آموزش مجازی حل شود که البته شاهد این مساعدت ها بودیم و ان شاالله این مسیر روشن تر و قاطعانه تر توسط سایر مدیران طی شود.

 

وی عنوان کرد: در سال تحصیلی گذشته ۲۳ هزار و ۷۰۰ نفر دانش آموز داشتیم که امکان دسترسی به آموزش مجازی نداشتند و با همت خیران که جای تشکر از کمک های آنها دارد  توانستیم مشکل عمده بخشی از این افراد را حل کنیم.

 

اصغری اعلام کرد: امروز که سال تحصیلی را می خواهیم شروع کنیم، ۴ هزار دانش آموز داریم که فاقد ابزار لازم برای آموزش مجازی هستند و امروز ۳۰۰ نفر اهدای تبلت داریم و امیدواریم مشکل ۴ هزار نفر باقی مانده را با کمک خیران حل کنیم.

 

وی تأکید کرد: وظیفه مدیران دولتی خدمتگزاری به افراد تحت پوشش است و به عنوان متولی تعلیم و تربیت وظیفه خود می دانیم اجاره ندهیم دانش آموزی از چتر آموزش های ما بیرون بماند.

 

مدیر شعب بانک ملی قزوین هم در این مراسم اظهار کرد: تعاون، مشارکت و همدلی ریشه در جان آدمی دارد و در احادیث و روایات متعدد بر این امر سفارش شده است.

 

«علی یزدان دوست» خاطر نشان کرد: با تأسی از سیره حضرت علی (ع) و با مشارکت و همدلی بر آن شدیم در سالروز نودمین سالگرد بانک ملی ایران و با توجه به مسئولیت اجتماعی که بر عهده داریم در این امر خیرخواهانه مشارکت داشته باشیم و اینگونه گامی در مسیر رشد تحصیلی دانش آموزان برداریم.

 

کد خبر 1093728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha