برگزاری نشست شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان با اتاق بازرگانی ایران ایتالیا

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان با اتاق بازرگانی ایران ایتالیا نشست برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان‌، «علیرضا راشکی» اظهار داشت: در این نشست یکی از اعضای کمیسیون صنعت و معدن ایران ، رییس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا و رییس اتاق بازرگانی استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

 

وی افزود: در این نشست فرصت ها و تهدیدهای بنگاه های خصوصی برای فعالیت اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان مطرح شد.

 

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: علاوه بر این ظرفیتهای منطقه ، حمایتها و مشوق های قابل ارایه به سرمایه گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی نیز بیان شد.

 

 راشکی اذعان داشت: مبحث اهمیت استفاده از ظرفیت  بازارچه های مرزی،  منطقه آزاد و ظرفیت های گردشگری استان سیستان و بلوچستان از دیگر مواردی بود که در این نشست پیرامون آن بحث و گفتگو شد.

 

رییس اتاق ایران ایتالیا در ادامه این نشست مشترک گفت: سیستان و بلوچستان به سبب داشتن مرزهای آبی و زمینی طولانی با کشورهای حوزه دریای عمان، پاکستان و افغانستان از موقعیت استراتژیک خاصی در کشور برخوردار است.

 

" احمد پور فلاح "  ادامه داد: بنابراین این استان  می تواند به عنوان یک هاب تجاری کارا و موثر عمل  کند.

 

وی تاکید کرد:اتاق ایران ایتالیا آمادگی خود را برای همکاری در زمینه  بازاریابی  و سرمایه گذاری مشترک در حوزه های صنایع ، معادن ، کشاورزی و میراث فرهنگی اعلام می کند.

کد خبر 1093753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha