واکسینه سربازان سپاه در گام پنجم طرح شهید سپهبد سلیمانی

سردار امیری گفت: سربازان سپاه امام سجاد علیه السلام و نواحی تابعه به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا واکسینه می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سرتیپ دوم پاسدار « هدایت الله امیری » در گفتگویی خبری اظهار کرد: ظرف چند روز آینده با همت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امام سجاد علیه السلام طرح واکسیناسیون سربازان وظیفه شروع  خواهد شد.


وی افزود: سلامتی کارکنان وظیفه برای ما بسیار مهم و حیاتی است و در مسیر حفظ سلامت سربازان که در اصل امانت خانواده هایشان نزد ما هستند از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و واکسینه کردن سربازان نشان‌دهنده همین موضوع است.


جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد علیه السلام ادامه داد: کارکنان وظیفه جوان به عنوان امانت در دست نیروهای مسلح هستند و علاوه بر وظیفه آموزش وارتقای سطح مهارت سربازان و ارتقای باورهای دینی آنان، وظیفه حفظ و صیانت از جان این عزیزان هم از اولویت های اصلی است.

 

امیری گفت: تمام سعی ما بر این است تا هر چه زودتر تمامی کارکنان وظیفه واکسینه شوند تا ما در خصوص جان این عزیزان نگرانی نداشته باشیم.


وی افزود: ایجاد  تحول و نظارت در آسایشگاه برادران وظیفه برای پیشگیری از ویروس کرونا با انجام آموزش و مشاوره درمان و ایجاد آرامش روانی در بین سربازان از دیگر اقدامات صورت گرفته در راه مقابله با کرونا است.

 

 

کد خبر 1093763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha