تحصیل ۸۲ طلبه خواهر در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان

امینی از تحصیل ۸۲ طلبه خواهر در مدرسه علیمه سطح دو حضرت زهرا سلام الله علیها سنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «معصومه امینی» در جلسه اساتید  و کادر مدرسه علمیه حضرت زهرا سلام الله علیها سنجان که به مناسبت شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰_  ۱۴۰۱ که در استان مقدس امامازاده محمد عابد(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: در حال حاضر 82 نفر طلبه از پایه اول تا پنجم در این مدرسه مشغول به تحصیل علوم دینی و اسلامی هستند.

 

مدیر مدرسه حضرت زهرا سلام الله علیها سنجان با اشاره به اینکه این مدرسه در سطح 2 حوزوی مشغول به فعالیت است، افزود: 21 طلبه پایه اول برای سال تحصیلی جدید در این مدرسه پذیرش شدند که از ابتدای سال تحصیلی وارد مدرسه می شوند.

 

وی با اشاره به مسائل و مشکلات پیش رو به ویژه در این ایام که با ویروس کرونا مواجه هستیم ادامه داد: امید است با همدلی و همراهی خوب طلاب و مدرسان بتوانیم زمینه را برای آموزش هر چه بهتر فراهم کنیم.

 

این مقام مسئول هم اندیشی اساتید جهت بهبود  تدریس در فضای مجازی را ضروری دانست و اضافه کرد: بهره گیری از فضای مجازی در دستور کار قرار دارد و تمهیدات لازم برای آموزش طلاب علوم دینی اندیشیده شده است.

 

در ادامه این مراسم «ایزد پناه» نیز به بیان سخنانی در رابطه با اهمیت ماه صفر و اعمال این ماه پرداخت.

 

برگزاری مراسم روضه و عزاداری و زیارت بارگاه شریف امامازاده محمد عابد علیه السلام و تقدیر و تشکر از زحمات اساتید مدرسه و اعطای هدایایی جهت قدردانی از زحمات ایشاناز دیگر برنامه های این نشست بود.

کد خبر 1093802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha