تشکیل گروه‌های جهادی از برکات انقلاب اسلامی بوده است

سهرابی‌فر با اشاره به اینکه تشکیل گروه‌های جهادی از برکات انقلاب اسلامی بوده گفت: جهادگران بدون هیچ چشم‌داشتی، خالصانه از وقت، جان و مال خود ایثار می‌کنند و جهت رفع مشکلات نیازمندان و محرومان، بی‌وقفه همت می‌ورزند.

«ابوذر سهرابی‌فر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، به تشریح اقدامات گروه جهادی خیبریون پایگاه مقاومت بسیج خیبر حوزه ۲ شهری شهید مدنی اندیمشک در نیمه نخست سال جاری پرداخت و اظهار کرد: تمرکز و برنامه‌ریزی اصلی این گروه جهادی برای قشر محروم جامعه بوده که ساخت و ساز منازل این قشر از اقدامات بارز و شاخص آن به شمار می‌رود.

 

مسئول گروه جهادی خیبریون اندیمشک افزود: با آغاز سال جاری و وجود شرایط سخت معیشتی و اجتماعی برای آحاد جامعه به ویژه نیازمندان، عزم جوانان و نوجوانان این گروه جهادی بر این شد تا به صورت مضاعف وارد عمل شوند که با حمایت خیرین و مردم، اقدامات موثر و ماندگاری رقم خورد.

 

وی با بیان اینکه گروه جهادی خیبریون اندیمشک در نیمه اول سال جاری بیش از ۱۶۵ میلیون تومان در امور مختلف جهادی و کمک به نیازمندان هزینه کرده است اذعان کرد: ساخت یک باب منزل مسکونی، تعمیر و مرمت ۳۰ باب منزل مسکونی، رنگ‌آمیزی و لکه‌گیری مسجد امام حسین (ع) کوی لور و تعمیر یک چشمه سرویس بهداشتی صورت گرفت.

 

سهرابی‌فر تصریح کرد: همچنین پخت و توزیع غذای گرم در مناسبت‌های مختلف، توزیع بسته‌های معیشتی و گوشت گرم و کمک نقدی به نیازمندان و خانواده‌های کرونایی توسط گروه جهادی خیبریون اندیمشک انجام شد.

 

وی در ادامه از تلاش‌ها و حمایت‌های پیشکسوتان، جهادگران، خیرین و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده حوزه ۲ شهری شهید مدنی اندیمشک قدردانی کرد.

 

مسئول گروه جهادی خیبریون اندیمشک با اشاره به اینکه تشکیل گروه‌های جهادی از برکات انقلاب اسلامی بوده است عنوان کرد: جهادگران بدون هیچ چشم‌داشتی، خالصانه از وقت، جان و مال خود ایثار می‌کنند و جهت رفع مشکلات نیازمندان و محرومان، بی‌وقفه همت می‌ورزند.

 

وی خاطر نشان کرد: کارهای جهادی طی سال‌های اخیر با توصیه‌های مقام معظم رهبری شتاب بسیار خوبی گرفته‌اند و گروه‌های جهادی ضمن ورود در تمام عرصه‌های مورد نیاز، برای رفع مشکلات گام برمی‌دارند.

 

کد خبر 1093806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha