دانشجویان پیام نور فارس علیه کرونا واکسینه می شوند

صیف گفت: واکسیناسیون دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های پیام نور شهرستان های فارس در ۲۲ و ۲۳ شهریور در تمامی مقاطع تحصیلی به انجام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسن صیف»، امروز (یکشنبه 21 شهریور) از آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه پیام نور فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران  گفت: واکسیناسیون دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های پیام نور شهرستان های فارس آغاز شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس افزود: در شیراز نیز در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری  در تمامی مقاطع تحصیلی به انجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با هدف عدم ازدحام در سایر مراکز واکسیناسیون، 2 مرکز واکسیناسیون در روزهای دوشنبه و سه شنبه 22 و 23 شهریور به تخصیص تزریق واکسن دانشجویان در شیراز اختصاص داده شده است.

صیف اعلام کرد: دانشگاه پیام نور فارس در شهرستان های استان نیز با مدیریت بهداشت شهرستان ها برای تزریق واکسن هماهنگی های لازم را به انجام رسانده است.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز و یا سایر مراکز  و واحدهای این دانشگاه که محل سکونت آنها در شیراز است برای تزریق واکسن باید در یکی از روزهای دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری مراجعه کنند.

صیف تاکید کرد: تزریق واکسن به دانشجویان پیام نور در شیراز، روز دوشنبه 22 شهریور در سالن بهزیستی در بلوار «رازی»، جنب دانشکده بهداشت و در روز سه شنبه 23 شهریور در سالن ورزشی «امام حسن مجتبی (ع)» در بلوار «مدرس»، بلوار «جانبازان»، نبش خیابان «فال اسیری» از ساعت هفت تا 18 به انجام می رسد و دانشجویان باید کارت ملی و یکی از مدارک مرتبط با دانشجویی خود را نیز در زمان مراجعه به این مراکز همراه داشته باشند.

کد خبر 1093816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha