ارائه ۱۲ هزار دقیقه فعالیت آموزشی در ایام کرونا

قاسمی نیا با اشاره به اقدامات این معاونت در ایام کرونا گفت: در این ایام ۱۲ هزار دقیقه فعالیت آموزشی ارائه شد که استان قم در این راستا به‌خوبی درخشید و در کشور جزو استان‌های برتر بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قاسمی نیا» امروز (یکشنبه 21 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد گفت: 27 خدمات آموزشی را نهضت سوادآموزی به مردم ارائه می‌دهد که تمامی آن‌ها رایگان است.
 

معاون نهضت سوادآموزی قم افزود: تلاش ما ارتقا سواد در جامعه است که توانسته‌ایم اقدامات ارزشمندی را در استان در این راستا به منصه ظهور برسانیم.
 

وی گفت: یکی از طرح‌های ما ارائه آموزش به دانش آموزان بازمانده از تحصیل است که مخصوص دانش آموزان 10 تا 19 سال می‌شود که با تمام توان اجرایی می‌کنیم.


قاسمی نیا با اشاره به اقدامات این معاونت در ایام کرونا گفت: در این ایام 12 هزار دقیقه فعالیت آموزشی ارائه شد که استان قم در این راستا به‌خوبی درخشید و در کشور جزو استان‌های برتر بود.


معاون نهضت سوادآموزی قم گفت: تمامی آموزش‌های مقدماتی سوادآموزی را اجرایی کرده که این امر موجب گسترش اعتمادبه‌نفس خانواده‌ها و همچنین ارتقا فعالیت‌های آن‌ها را دارد.


وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که در خدمت مردم بوده تا کسی از تحصیل بازنماند و با اجرای طرح‌های گسترده در این زمینه گام برمی‌داریم.

کد خبر 1093819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha