توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه صفر در گلستان/ به کارگیری ۱۰۰۰ گروه جهادی برای مقابله با کرونا

ملک شاهکوهی گفت: تا پایان ماه صفر نزدیک به ۵۰ هزار بسته معیشتی در استان گلستان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکویی» ظهر امروز(یکشنبه ۲۱ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: سپاه و بسیج فرزند انقلاب و ایران اسلامی است، سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن در بلایا و حوادث طبیعی  کنار مردم ایران بودند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: از  سال ۹۸ که اپیدمی کرونا را شاهد بودیم سپاه و بسیج در کنار دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی ایستاده است.

 

وی متذکر شد: تا به امروز صادقانه در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان بودیم و پس از آن نیز  اینگونه عمل خواهیم کرد.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: سپاه و بسیج برای کنترل شرایط کرونایی و کاهش آلام مردم و آرام سازی جو در بحث ضدعفونی معابر و اماکن، تولید و توزیع ماسک و گان اقدام کرد.

 

ملک شاهکویی اضافه کرد: نزدیک به دو میلیون و ۴۰۰ هزار ماسک با بهره گیری از ظرفیت ۷۳۰ کارگاه تولیدی کوچک و بزرگ تولید شد، همچنین تهیه ۴۰۰ هزار بسته معیشتی و توزیع غذای گرم از جمله دیگر اقدامات ما در مقابله با کرونا بود.

 

وی آموزش چهره به چهره و توزیع کارت هدیه با اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان، تهیه ۴۲۰ سری جهیزیه و توزیع ۲۴ هزار پوشاک و لباس ورزشی برای محرومان، تولید لوازم التحریر به تعداد ۱۵ هزار بسته و آزادسازی ۳۰۰ نفر از زندانیان غیرعمد  به واسطه بسیج حقوق دانان استان گلستان را از دیگر اقدامات سپاه و بسیج برای مقابله با کرونا برشنرد.

 

 فرمانده سپاه نینوا نینوا گلستان از به کارگیری یک هزار گروه جهادی در قالب ۸۰ هزار نفر روز بسیجی با مهارت بهداشتی و درمانی برای مقابله با کرونا خبر داد و یادآور شد: همچنین تا پایان ماه صفر نزدیک به ۵۰ هزار بسته معیشتی در استان گلستان توزیع خواهد شد.

 

ملک شاهکویی افزود: در گام دوم طرح شهید سلیمانی که از مرداد ماه سال جاری ابلاغ شده با کمک دانشگاه علوم پزشکی با محوریت غربالگری و اعمال محدودیت های کرونایی و تفرجگاه ها و ورودی استان، ایجاد نقاهتگاه و کمک به بیماران کرونایی گام برداشتیم.

 

وی با بیان اینکه در گام نخست مقابله با کرونا اصلی ترین ماموریت ما  تثبیت بیماری کرونا بود، ابراز داشت: در قالب سه تیم حمایت خود را از دانشگاه علوم پزشکی اعلام کردیم.

 

فرمانده سپاه نینوا نینوا گلستان خاطرنشان کرد: ۸۷۱ تیم حمایتی، ۵۵۲ تیم نظارتی و ۵۵۸ تیم مراقبتی در طرح شهید سلیمانی به کارگیری شدند.

 

ملک شاهکویی گفت: از بین ۵۵۰ هزار و ۲۴۹ خانوار استان گلستان، ۲۹۰ هزار خانواده در طرح شهید سلیمانی مورد شناسایی و غربالگری قرار گرفتند.

کد خبر 1093837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha