لزوم کشف استعدادهای ورزشی در محله های شیراز

جعفری گفت: بسیاری از افتخارآفرینان ورزشی، تمرینات ورزشی خود را در سالن‌ ها و زمین‌ های ورزشی شهرداری شیراز انجام می ‌دادند و لازم است برای کشف استعدادهای بیشتر ورزشی محله های شیراز اقدامات موثری در نظر بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی جعفری»، امروز (یکشنبه 21 شهریور) در شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پاداشی که برای تجلیل از مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی توکیو ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و تایید این مصوبه از سوی فرمانداری، توسط شهرداری شیراز و با هدف قدردانی از تلاش افتخارآفرینان شیرازی و جبران بخشی از هزینه ‌ها و تشویق این شهروندان به کسب موفقیت‌ های بیشتر به آنها اهدا شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: بدین ضمن تقدیر، ترتیب پاداش ویژه برای برادران گرایی، محمد حسن ‌زاده، علی اصغر جوانمردی، مجتبی کمالی، محسن عزیزنژاد، مهدی اولاد، نعیما خواجوی، سمیرا ارم و ساره جوانمردی بر اساس این مصوبه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: حضور ورزشکاران در رقابت‌ های جهانی موجب افتخار و سربلندی شهر شیراز و کشور است و شهرداری تجلیل و قدردانی از این مدال آوران را بر خود واجب دانسته تا برای آنها ایجاد انگیزه بیشتری نیز فراهم شود.

جعفری تاکید کرد: شیراز در زمینه ورزش جایگاه مطلوبی دارد و بسیاری از افتخارآفرینان ورزشی، تمرینات ورزشی خود را در سالن‌ ها و زمین‌ های ورزشی شهرداری شیراز انجام می ‌دادند و لازم است برای کشف استعدادهای بیشتر ورزشی محله های شیراز اقدامات موثری در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: کسب عنوان شهر ملی دوچرخه، ریاست کمیته ورزش‌ های همگانی مجمع کلانشهرهای کشور، عضویت در شبکه شهرهای فعال در زمینه ورزش و سلامت و وجود فضاهای متعدد ورزش همگانی اقدامات مطلوب شیراز در حوزه توجه به حوزه های ورزشی به شمار می رود.

خاطر نشان می شود، مراسم تجلیل از مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی توکیو ۲۰۲ در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیرازبرگزار شد و به هر یک از این ورزشکاران قهرمان، ۵۰ میلیون تومان به عنوان پاداش هدیه شد.

کد خبر 1093860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha