لزوم توجه مسئولان فارس به دعوت از ریاست جمهوری برای سفر به فارس

اسدی گفت: از مسئولان استان و نمانیده ولی فقیه در فارس، تقاضای دعوت از آیت الله «رئیسی» را به استان فارس دارم و سفر ریاست جمهوری به فارس از اهمیت ویژه برخوردار است که نباید به آن بی توجه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسن اسدی»، امروز (یکشنبه 21 شهریور) در شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ورزشکاران و مدال آوران المپیک و پارالمپیک مایه افتخار شهر، استان و کشورمان هستند و «ساره جوانمردی» که با بیش از 50 مدال قهرمانی، قهرمان جهان علاوه بر قهرمان، نماد و الگوی یک بانوی دارای عفاف و حجاب است و مورد تمجید ویژه مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون سامان دهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت شورای اسلامی شهر شیراز افزود: از مسئولان ورزش و جوانان فارس  خواهان رسیدگی به درخواست های «ساره جوانمردی» هستیم.

وی اضافه کرد: برای جبران پایین بودن سرانه ورزشی در اکثر رشته ها و زیر ساخت های ورزشی شهر شیراز پیشنهاد می کنم که یک درصد از بودجه شهرداری شیراز به تامین زیر ساخت ورزشی با حفظ مالکیت شهرداری بر اساس نیاز سنجی و اولویت کمبودها اختصاص داده شود که موجب برگزاری مسابقات کشوری و جهانی در شیراز نیز خواهد شد و درآمد اقتصادی ایجاد می کند.

اسدی با اشاره به شروع به کار دولت سیزدهم و انجام سه سفر استانی رئیس جمهور منتخب بیان کرد: از مسئولان استان و نمانیده ولی فقیه در فارس، تقاضای دعوت از آیت الله «رئیسی»، ریاست جمهور منتخب دولت سیزدهم را به استان فارس دارم تا شاهد بازدید از این استان به عنوان آخرین استان ها مانند دوره قبلی ریاست جمهوری نباشیم.

وی ادامه داد: استان فارس دارای ظرفیت های عدیده گردشگری است که کرونا بر آن سایه افکنده و محلاتی در شیراز و روستاهای الحاق شده به شیراز وجود دارد که کمتر در سایر استان ها دیده می شود و سفر ریاست جمهوری به فارس از اهمیت ویژه برخوردار است که نباید به آن بی توجه بود.

اسدی عنوان کرد: هفته گذشته شاهد انجام عمل موفقیت آمیز پیوند ریه در بیمارستان فوق تخصصی «پیوند اعضای» شیراز بودیم که با همت متخصصان انجام شد و از خیران و کادر پزشکی این بیمارستان تشکر داریم و شورای اسلامی از این تیم پزشکی قدردانی کند.

وی با تاکید بر اهمیت تعیین تکلیف در خصوص شهردار منتخب شیراز گفت: انتخاب شهردار شیراز در هاله ای از ابهام فرو رفته و مکاتبات رئیس شورا در این خصوص انجام شده و مردم پاسخ قانع کننده می خواهند و امروز 18 روز از سیر قانونی این فرایند می گذرد و به نظر می رسد قطعی شدن آن دچار گرهی شده و رئیس شورا باید پیگیری و پاسخگویی لازم را داشته باشد.

کد خبر 1093864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha