طرح شهید سلیمانی از نمونه های خدمت رسانی به مردم است

سردار فرجی یکی از اولویت های ماموریت بسیج و سپاه را خدمت رسانی به مردم عنوان و بیان کرد: طرح شهید سلیمانی از نمونه های خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «سردار اسماعیل فرجی» امروز یکشنبه (21 شهریور) در جمع ائمه جماعت، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج واهالی منطقه گیفان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از دیرباز به دنبال القاء ناکارآمدی نظام بوده و تمام توان خود را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار گرفته اند.

 

 

فرمانده سپاه جوادلائمه(ع) خراسان شمالی افزود: جنگ هشت ساله، فتنه های مختلف، تحریم ها و تهدیدها در راستای مقابله همه جانبه دشمن در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

 

 

 

وی اظهار کرد: دشمن به دنبال تحمیل جنگ هوشمندانه در داخل و خارج کشور است تا پشتوانه های انقلاب اسلامی را متزلزل و نابود  کند.

 

 

 

سردار فرجی اضافه کرد: تنها راه حفظ انقلاب و نظام مقدس اسلامی، تاسی به فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین و ترویج آن در جامعه است و همه بسیجیان در این زمینه باید پرچمدار باشند.

 

 

 

وی به افتخارات بسیج در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تفکر بسیجی بن بست شکن است و ما را به  سمت رشد و توسعه هدایت می کند و به پیشرفت می رساند و باید بسیجیان به دنبال کار جهادی و ترویج فرهنگ اشتغال و تلاش باشند.

 

 

 

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ادامه داد: بسیجیان با شناخت اولویت ها و ضرورت ها در هر منطقه باید به مردم خدمت رسانی و در همه عرصه ها حضور تعیین کننده ای داشته باشند.

 

 

وی اولویت ماموریت های استان را کمک و خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و افزود: سپاه و بسیج علاوه بر دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن ماموریت بزرگتری دارد و آن هم  کمک و خدمت رسانی به مردم استان و تمام آزادی خواهان جهان است.

 

 

 

سردار فرجی یکی از نمونه های کمک و خدمت رسانی به مردم را طرح شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: بسیجیان عزیز در قالب طرح شهید سلیمانی در 3 فاز حمایتی، مراقبتی و نظارتی فعالیت دارند که در فاز اول، بیماری یابی، انجام تست کرونا و حمایت از بیماران کرونایی است و به خانواده هایی که نیازمند هستندبا توجه به مقدورات موجود بسته مواد غذایی اهدا می کنند.

 

 

وی در پایان گفت: در فاز دوم طرح شهید سلیمانی تیم های مراقبتی حضور داشته که در بیمارستان ها و مراکز درمانی به خدمت رسانی به بیماران و کمک به کادر درمان مشغول هستند.

 

کد خبر 1093880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha