شهید سلیمانی بزرگترین سرمایه و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است 

حجت الاسلام میثم تارم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت، بزرگترین سرمایه و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است و حیات و شهادت آن شهید تبلور این قدرت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۲۱ شهریور ماه طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه شهرستان جیرفت و فرمانداران جیرفت و عنبرآباد و از سعید افروز قهرمان پرتاب نیزه رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در شرکت کشت و صنعت جیرفت تجلیل شد.


حجت الاسلام «میثم تارم» در این مراسم، گفت: استقبال و تقدیر مردم جیرفت و مسئولین به ویژه استاندار کرمان از این قهرمان ملی ستودنی بود.


امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: هر نوع قهرمانی در حقیقت یک قدرت نرم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و هر مقدار این قهرمانی وسیع تر باشد، دامنه قدرت نرم را نیز به‌ همان میزان گسترش می‌دهد.


وی تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت، بزرگترین سرمایه و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است و حیات و شهادت آن شهید تبلور این قدرت بود.


حجت الاسلام تارم ابراز کرد: امروز سعید افروز یکی از قهرمانانی است که قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران، استان کرمان و منطقه جنوب به شمار می‌رود.


امام جمعه جیرفت اضافه کرد: این جوان بار دیگر ثابت کرد می‌توان تحت هر شرایطی یه نتایج مطلوبی در سطح بین المللی دست یافت.


وی بیان کرد: در سایر صحنه‌های بین المللی نظیر علمی، فرهنگی و اقتصادی نیز می‌توان درخشید و قهرمانان بیشتری پرورش داد.


حجت الاسلام تارم اظهار کرد: عظمت قهرمانی در سطح بین المللی در ابتدای انقلاب با جمله تاریخی امام راحل(ره) مبنی بر دوست داشتن ورزشکاران تبیین شد.


امام جمعه جیرفت ادامه داد: حمایت از استعدادهای بالقوه و فراوان جوانان جیرفت در عرصه های مختلف ورزشی، علمی و... باید بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد تا به فعلیت برسد.


وی تاکید کرد: این قهرمانی، سرآغازی برای قهرمانی‌ها و افتخار آفرینی‌های بعدی باشد و در سنوات آتی شاهد طلوع افروزهای دیگری نیز باشیم.


گفتنی است؛ سعید افروز، فرزند غیور و افتخارآفرین دارالولایه ایران اسلامی در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق به کسب مدال ارزشمند طلا شد که رکورد پرتاب نیزه پارادوومیدانی کلاسF34 در سطح جهان و پارالمپیک را نیز به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت کرد.

کد خبر 1093912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha