دانشنامه «ویکی دفاع» از همه پژوهشگران دعوت به همکاری می‌کند

مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری حوزه هنری در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی، اعتلای فرهنگ دفاع و شهادت و غنابخشیدن به دانشنامه «ویکی دفاع» از همه پژوهشگران علاقه‌مند به امر تحقیق دعوت به همکاری کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری حوزه هنری در محورهای پژوهشی شخصیت‌های حماسه‌ساز، مکان‌ها، عملیات‌ها، گروه‌ها ـ نهادها ـ سازمان‌ها، مفاهیم و اصطلاحات، آثار و روزشمار، از همه پژوهشگران علاقه‌مند به امر تحقیق غنابخشیدن به دانشنامه «ویکی دفاع» دعوت به همکاری کرد.

بر اساس مقررات و شرایط ارسال مقاله این فراخوان هر فرد می‌تواند در چندین بخش ارسال اثر داشته باشد. همچنین مقاله‌ها باید براساس منابع مکتوب و با حجم حدود ۱۰۰۰ کلمه باشد.

گفتنی است، آثار رسیده توسط هیئتی متشکل از کارشناسان، استادان و صاحبنظران ارزیابی می‌شود.

در مزایای شرکت در پژوهش این فراخوان آمده است که مقاله‌های تأییدشده با نام خود فرد در سایت «ویکی دفاع» منتشر خواهد شد. همچنین پژوهشگران می‌توانند از منابع معتبر و غنی کتابخانه جنگ حوزه هنری نیز استفاده کنند.

بر اساس این فراخوان به هر مقاله تأییدشده مبلغ ۳۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

برای آشنایی با سبک و سیاق مقاله‌نویسی و همچنین مقالات بارگذاری شده می‌توانید به سایت HTTP://WIKIDEFA.IR  مراجعه کنید.

علاقه‌مندان در صورت تمایل برای همکاری با مرکز و اطلاع از جزئیات مربوطه، با شماره ۸۴۱۷۲۳۶۵ ۰۲۱-(خانم عطائی) تماس گرفته یا به طبقه سوم ساختمان حوزه هنری، اتاق شماره ۳۳۲ مراجعه فرمایند.

کد خبر 1093916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha