اجرای طرح«مهر مهربانی» در آستارا

حیدرزاده از اجرای طرح«مهر مهربانی» به منظور تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند در شهرستان آستارا خبر داد.

«بابک حیدرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: طرح«مهر مهربانی» به رسم همه ساله و در استقبال از ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید اجرا می‌شود.

 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه هدف از اجرای این طرح تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند است، افزود: در قالب طرح«مهر مهربانی» علاوه بر بسته‌های لوازم‌التحریر، کیف کمک‌های اولیه ویژه مدارس، بسته ویژه دانش‌آموز شامل بازی‌های سرگرمی و فکری، لوازم ورزشی و ... تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه خیرین و شهروندان آستارایی برای سهیم شدن در طرح«مهر مهربانی» می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به جمعیت‌هلال‌احمر این شهرستان واقع در خیابان فارابی تحویل دهند، تصریح‌کرد: این طرح به همت جمعیت‌ هلال‌احمر و با همکاری واحدهای زیرمجموعه برگزار می‌شود.

 

حیدرزاده گفت: ۲۷ شهریور آخرین مهلت مشارکت خیرین و شهروندان در طرح«مهر مهربانی» است.

 

سرپرست جمعیت‌ هلال‌احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه خیرین و شهروندان آستارایی همیشه در کارهای نیک و پسندیده پیشگام بوده‌اند،خاطرنشان‌کرد: انتظار از خیرین و شهروندان این است در طرح«مهر مهربانی» نیز سهیم شده و با کمک‌های نقدی و غیرنقدی‌شان علاوه بر نشاندن لبخند بر لبان دانش‌آموزان به آینده‌سازان کشور برای درس خواندن انگیزه دهند.

کد خبر 1093917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha