پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی تا پایان هفته دفاع مقدس برگزار می شود

طیران با اعلام خبر برپایی رزمایش مواسات و همدلی در مرحله پانزدهم گفت: پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی کمک های مومنانه با محوریت طرح شهید سلیمانی برگزار می شود.

« سرهنگ مهران طیران» در جریان آغاز به کار رزمایش مرحله پانزدهم مواسات و همدلی و کمک های مومنانه به خبرنگار خبرگزاری شبستان استان البرز گفت: پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی کمک های مومنانه با محوریت طرح شهید سلیمانی برگزار می شود. 

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان البرز افزود: این رزمایش از ۲۳ شهریور تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه دارد و طی آن محوریت با طرح سپهبد سلیمانی در حوزه واکسیناسیون و توزیع بسته های معیشتی همراه است.

 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت یگان موتوری سپاه در جریان نظارت روند فعالیت مقابله با کرونا عنوان کرد: نزدیک به ۴۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع می شود همچنین ۱۰هزار بسته لوازم التحریر و ۷۵ هزار برس غذای گرم تهیه و توزیع می شود.

 

وی ادامه داد:  آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که ۲۰ زندانی آزاد می شود، در حوزه اشتغال نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس سه گارگاه اشتغالزایی با زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر، ساخت و بهسازی سه خانه محروم نیز از دیگر برنامه های این رزمایش است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: تمامی شعب پایگاه های بسیج حوزه های مقاومت به منظور اجرای طرح مواسات و همدلی به صورت آماده باش هستند. 

 

 

 

 

کد خبر 1093955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha