هزینه کرد ۷۰ میلیون تومانی اجرای نیت حسینیه امام رضا (ع) بیرجند

حجت الاسلام خدایی با اشاره به اجرای مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دهه دوم محرم در بقاع متبرکه بیرجند گفت: در دهه دوم محرم در محل حسینیه امام رضا(ع) بیش از ۷۰ میلیون هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «دادخدا خدایی» صبح امروز (22 شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح شمیم حسینی اظهار داشت: همزمان با دهه دوم محرم مراسم عزاداری در بقاع متبرکه بیرجند برگزار شد.

 

وی افزود: در این راستا در دهه دوم محرم در محل حسینیه امام رضا(ع) به مدت ۱۰ روز، صبح ها و شب ها جلسات روضه خوانی برگزار شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند با بیان اینکه مراسم عزاداری امام حسین(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، بیان کرد: در این مراسم هرشب اطعام عزاداران صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام خدایی به هزینه های انجام شده در راستای اجرای نیت این حسینیه اشاره کرد و ادامه داد: در دهه دوم محرم، بیش از ۷۰ میلیون در این حسینیه هزینه شده است.

 

وی با اشاره به مراسم عزاداری در امام زادگان باقریه(ع) بیرجند خاطرنشان کرد: همچنین در دهه اول محرم هزینه مراسم عزاداری و اطعام عزاداران در محل امامزادگان باقریه (ع) ۳۳ میلیون تومان بوده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند در پایان بیان داشت: همچنین در راستای اجرای طرح شمیم حسینی نیز بسته های غذایی در بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 1093991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha