دفاع مقدس، دنباله قیام حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام است

حجت الاسلام جوکار گفت:راه‌اندازی پویش "احرارالحسین"که برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد پیشنهاد شده است، کار خوبی می باشد وبرای اجرا کمک حوزه علمیه و انجمن حمایت از زندانیان را می‌طلبدتا کاری بزرگ و خداپسندانه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان صبح امروز، جلسه هماهنگی برنامه های دهه آخر ماه صفر المظفر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، جانشین نیروی انتظامی،مدیر رسیدگی به امور مساجد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس ستاد نماز جمعه و شهردار منطقه ۳، معاون خدمات شهر شهرداری، مدیر سازمان فرهنگی شهرداری و رییس کمیسیون فرهنگی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهر و جمعی دیگر از مدیران و  فعالان فرهنگی شهرستان، برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت بنت‌الحسین حضرت رقیه سلام‌الله‌علیها بیان داشت: آنچه امروز شایسته است و انتظار می‌رود؛ این است که مسئولین به دوران دفاع مقدس برگردند و از آن روحیه برای خدمت در ادارات بهره گیرند. خدمت شما باید دنباله دفاع مقدس باشد که خود این دفاع مقدس، نتیجه تداوم قیام حضرت سیدالشهدا است.

وی افزود: نمونه بارز مدیریت انقلابی، دولت مومن و انقلابی است که علاوه بر حضور میدانی در بین مردم، در عرض چند هفته، نبود واکسن را به دپو واکسن در انبار ها تبدیل کرده است.

امام جمعه شهرستان قدس ضمن تشکر از تمامی ارگان ها و ادارات که در برگزاری هرچه باشکوه تر ایام محرم کمک کردند، اظهار کرد: باید برای تداوم این شکوه در ایام ماه صفر، به ویژه روز اربعین، باید همبستگی ها و هماهنگی ها افزایش یابد.

حجت‌الاسلام جوکار با تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی ادامه داد: باید در تمام برنامه‌ها و مراسمات، رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد. اینکه کسی بخواهد از من یا مجموعه نماز جمعه به دلیل رعایت دستورالعمل ها تشکر کند، نیاز نیست؛ ما انجام وظیفه کرده‌ایم و همه باید اینچنین عمل کنند.

ایشان ضمن تذکر بیشتر برای هماهنگی بیشتر بین مسئولین گفت: هماهنگی هیأت مذهبی، در کنار هماهنگی مسئولین نیاز است؛ باید به گونه‌ای شورافکنی کنیم که همه در این مراسم شرکت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جوکار همچنین افزود: راه‌اندازی پویش "احرارالحسین" برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد، کار بسیار زیبایی است؛ و کمک حوزه علمیه و انجمن حمایت از زندانیان را می‌طلبد تا با کمک این دو مجموعه و بهره گیری از ظرفیت خیرین، کاری بزرگ و خداپسندانه صورت گیرد.

امام جمعه شهرستان قدس ادامه داد: در کنار راه‌اندازی این پویش، پیشنهاد میکنم که کمک به دانش‌آموزان را برای تهیه گوشی و تبلت، نسبت به سال گذشته زودتر شروع کنید؛ هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای انجام این امر خداپسندانه است و همچنین پیشنهاد میکنم که علاوه بر مجموعه های سپاه و بسیج و کمیته امداد، نیروی انتظامی نیز به دلیل تقارن روزی که منسوب به این خدمتگزاران نظام است با هفته دفاع مقدس، کمک کنند.

کد خبر 1094003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha