کانون های مساجد مرکز برنامه های محله محور فرهنگی و هنری است

زیدوندی با بیان اینکه مساجد دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی و... هستند، گفت: کانون های مساجد باید مرکز برنامه های محله محور فرهنگی و هنری باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی محمدزید وندی» امروز در جلسه توجیهی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد دورود، اظهار داشت: از صدر اسلام تاکنون همگان مساجد را محلی مناسب برای انجام امور معنوی و عبادت و همچنین به دلیل دسترسی راحت مناسب‌ترین مکان در خصوص انجام کارهای فرهنگی، اجتماعی، دینی و سیاسی است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود افزود: مساجد دارای ظرفیت‌های خوبی در خصوص کارکردهای مثبت در حوزه‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی بوده و با توجه به نقش انکارناپذیر فرهنگ در رشد جامعه باید زیرساخت‌های فرهنگی در مساجد تقویت و به تبعه آثار مثبت تربیت و فرهنگ دینی در بین و علی‌الخصوص جوانان نمایان شود.

وی با بیان اینکه  کانون ها ی فرهنگی هنری بعنوان مکانی  مناسب  در مساجد ومحله ها   که می تواند برنامه های محله محور را اجرا نماید، بیان کرد: حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد بستر تقویت از برنامه های فرهنگی و هنری است.

زیدوندی تصریح کرد : متاسفانه کانون های مساجد در دورود وضعیت مناسبی ندارند که این موضوع به جد  پیگیری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود،  با همه ی کانون ها برنامه های فرهنگی و هنری محله محور بر گزار خواهد کرد.
دراین مراسم همچنین« سید مسعود موسوی »رابط  کانون های فرهنگی هنری مساحد  دورود در خصوص وضعیت کانون ها مطالبی را عنوان نمود.
 

 

کد خبر 1094006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha