ضرورت همکاری بسیج و جهاددانشگاهی برای توسعه مباحث پژوهشی

صادقی یکی از نیازهای امروز جامعه را توسعه مباحث علمی و پژوهشی برشمرد و گفت: هم‌افزایی موثر توانمندی و شایستگی‌های سازمان علمی بسیج و جهاددانشگاهی تاثیر بسزایی در توسعه فعالیت‌های هر دو نهاد خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جلال‌الدین صادقی» امروز (۲۲ شهریور) در نشستی با سرهنگ علی فرخنده، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تاکید بر استفاده از ظرفيت این نهاد و تعامل و توسعه فعاليت‌های بسيج با جهاد دانشگاهی، گفت: با وجود پتانسیل های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اشتغال می تواند با کمک بسيج علمی - پژوهشی، به توسعه استان و خدمت‌رسانی به جامعه گام بردارد.

 

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با یادآوری اینکه این نهاد از روز اول با مأموریت فرهنگی به منظور توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی تشکیل شده، گفت: همواره تلاش شده است تا بر اساس اهداف نظام و منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

 

وی یکی از نیازهای امروز جامعه را توسعه مباحث علمی و پژوهشی برشمرد و افزود: هم‌افزایی موثر توانمندی و شایستگی‌های سازمان بسیج و جهاددانشگاهی تاثیر بسزایی در توسعه فعالیت‌های هر دو نهاد خواهد گذاشت.

 

سرهنگ «علی فرخنده»، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این دیدار خواستار هم‌افزایی بیشتر نهادها و مجموعه‌های علمی برای رشد و توسعه استان شد و گفت: در سازمان علمی پژوهشی سپاه این آمادگی را داریم که متناسب با توانمندی ها و ظرفیت های بسیج و جهاددانشگاهی همکاری‌ متقابل داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در عرصه علم و پژوهش باید با نگاه جهادی و انقلابی ورود کرد، بیان داشت: علمی که تعریف می شود باید تربیت محور، پژوهش محور و حرفه محور باشد.

 

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مراکز علمی پژوهشی استان می توانند در مجموعه ای به نام قرارگاه جهاد علمی فعالیت های علمی و پژوهشی متناسب با مزیت های استان انجام دهند، یادآور شد: این قرارگاه زمینه هم افزایی بیش از پیش دستگاه هایی اجرایی را فراهم می آورد.

 

وی در پایان بر آمادگی بسیج علمی پژوهشی برای گسترش فعاليت های مشترک و همکاری دوجانبه اين دو نهاد انقلابی در استان تاکيد کرد.

کد خبر 1094007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha