شتاب در تکمیل پروژه های زیربنایی عمرانی و طرح های بهداشتی درمانی گیلان

زارع با تاکید بر رفع هرگونه موانع و تامین منابع مالی از اعتبارات قابل دسترس ملی و استانی و نیز بهره‌گیری از توانمندی‌های قرارگاه خاتم الانبیا(ص) خواستار شتاب تکمیل پروژه‌های زیربنایی عمرانی و طرح‌های بهداشتی درمانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ « ارسلان زارع» در دیدار سردار «هوشی سادات» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به روند احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی جایگزین پورسینای رشت و تکمیل دانشکده پزشکی لاکان و تلاش‌های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره و اظهار کرد: بهره‌گیری از توانمندی‌های فنی، لجستیکی و مالی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) می‌تواند زمینه‌ساز تسریع اجرای پروژه‌های مذکور و برخورداری مردم فهیم گیلان از این زیرساخت‌های ضروری باشد.

 

استاندار گیلان افزود: استانداری گیلان نیز در این مقطع زمانی باتوجه شیوع ویروس کرونا، آمادگی هرگونه مساعدت‌ در جهت رفع موانع احتمالی و تأمین منابع مالی از اعتبارات قابل دسترس ملی و استانی را دارد.

 

نماینده عالی دولت در گیلان به اجرای پروژه احداث سد مخزنی پلرود توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و پیشرفت فیزیکی حدود ۷۷ درصدی این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: تقویت ماشین آلات و امکانات موردنیاز برای شتاب در اتمام این طرح حیاتی و نیز پروژه راه جایگزین سد پلرود، مورد انتظار است.

 

گفتنی است، در این دیدار سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس استان و «ارسلان سالاری» رییس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان نیز حضور داشتند و در خصوص موضوعات طرح شده، مطالبی بیان داشتند.

 
کد خبر 1094048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha