تمهیدات لازم برای فضاسازی در ایام پایانی صفر انجام شده است

منتظری گفت:تمهیدات لازم برای فضاسازی در ایام پایانی صفر توسط معاونت اجتماعی و مشارکت‌ های سازمان فرهنگی و اجتماعی اندیشیده شده و تاکنون ۳۰۰ هیئت مذهبی اعلام آمادگی کرده ‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید مجتبی منتظری» امروز(۲۲ شهریور) در جمع شورای هماهنگی و برنامه ریزی اقدامات دهه آخر صفر که به میزبانی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: شعار محوری اقدامات دهه پایانی ماه صفر، «همه خادم الرضاییم_ نجات انسان، رسم مسلمانی است» با هماهنگی و همکاری دستگاه های متولی محقق خواهد شد.

 

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: طبق توافق‌های صورت گرفته تمامی برنامه‌ ها با محوریت آستان قدس رضوی صورت می ‌گیرد و اتصال تمامی خدمات به حرم مطهر رضوی و زیر نظر آستان قدس انجام خواهد شد.

 

وی افزود: به دستور شهردار مشهد و تاکید ایشان، تمامی اقدامات دهه آخر صفر، برنامه محور اجرا می ‌شوند.همچنین فضاسازی و سیاه پوشی شهر، با رویکرد کاملا مردمی و با مشارکت هیات مذهبی در معابر، محلات و میادین مشهد تحقق می ‌یابد.

 

منتظری ادامه داد:تمهیدات لازم برای فضاسازی در ایام پایانی صفر توسط معاونت اجتماعی و مشارکت‌ های سازمان فرهنگی و اجتماعی اندیشیده شده و تاکنون ۳۰۰ هیئت مذهبی اعلام آمادگی کرده ‌اند.

 

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تاکید کرد: با هماهنگی و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در چهار محور ورودی مشهد، ایستگاه ‌های سلامت برای تزریق، معاینه و چکاپ دایر می ‌شود و خدمات بهداشتی و سلامت به زائران مشهد مقدس ارائه خواهد شد.

کد خبر 1094051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha