سومین سوگواره شعر «برشانه های نی» در چهارمحال و بختیاری تمدید شد

شیروانی با اشاره اینکه سومین سوگواره شعر «بر شانه‌های نی» تا ۲۸ شهریور ماه جاری تمدید شده است گفت: این سوگواره شعر کلاسیک با موضوع نهضت کربلا و وقایع مرتبط با این نهضت برگزار می‌شود.

«حجت‌الله شیروانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد با اشاره اینکه سومین سوگواره شعر «بر شانه‌های نی» تا ۲۸ شهریور ماه جاری تمدید شده است اظهار داشت: این سوگواره شعر کلاسیک با موضوع نهضت کربلا و وقایع مرتبط با این نهضت برگزار می‌شود.

 

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید اشعار فاخر و نگاه نو به واقعه کربلا و موضوعات پیرامون آن را از اهداف برپایی این سوگواره شعر بیان کرد و افزود: علاقه‌مندان به این شرکت در این سوگواره می‌توانند آثار و سروده‌های خود را که پیش از این منتشر و به چاپ نرسیده است به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

 

وی بابیان اینکه حداکثر سه اثر از هر شاعر در این سوگواره شعر پذیرفته خواهد شد، یادآور شد: با توجه به کیفیت آثار، علاوه بر انتخاب سه اثر برگزیده از پنج اثر نیز تقدیر می‌شود و آثاری که قابلیت اجرا به صورت نوحه را نیز داشته باشند در آیین اختتامیه اجرا می شوند.

 

شیروانی با اشاره اینکه سومین سوگواره شعر «بر شانه‌های نی» تا ۲۸ شهریور ماه جاری تمدید شده است گفت: نشانی الکترونیک a.ghasemi.cha@gmail.com برای دریافت آثار در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 1094054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha