مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل درگذشت زنده یاد «محمد حسین اجارودی» را تسلیت گفت

«عبدالله بحرالعلومی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با صدور پیامی درگذشت هنرمند توانمند تئاتر استان زنده یاد «محمد حسین اجارودی» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با صدور پیامی درگذشت هنرمند توانمند تئاتر استان زنده یاد «محمد حسین اجارودی» را تسلیت گفت.

 

در متن این پیام آمده است:

 

انا لله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت محمد حسین اجارودی، هنرمندی توانا از خطه گل‌آذین مغان و شهرستان هنرمند پرور گرمی موجب تأسف و تأثر فراوان شد. روان‌شاد محمد حسین اجارودی از هنرمندان باصفا و بی‌ریای تئاتر استان اردبیل بود که عاشقانه در صحنه‌های نمایش حضور می‌یافت و به نقش‌ها چنان جان می بخشید که هنرمندان و تماشگران تئاتردوست را به تحسین وا می‌داشت. وی هنرمند متواضعی بود که همواره تلاش می‌کرد تا نقش‌هایی را که بر عهده می‌گرفت با زبان ساده و با بازی بی‌ریایش به نمایش بگذارد. هنرمندی مهربان و مردمدار که مردمی بودن تئاتر را مورد تاکید قرار می‌داد و با حضور و درخشش در صحنه‌ها، برای مردم دیارش افتخارات ارزشمندی را هدیه کرد. اندوه درگذشت این هنرمند توانا را به جامعه تئاتری استان و خصوصا هنرمندان و هنرآفرینان منطقه مغان تسلیت و تعزیت گفته و ضمن آرزوی غفران الهی و علو درجات برای این عزیز سفر کرده،  از درگاه جاودانِ بی‌همتا برای بازماندگانش طلب صبر می‌کنم.

 

عبدالله بحرالعلومی / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل

کد خبر 1094089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha