اجرای عملیات عمرانی در مسجد النبی شهرستان ازنا

رضایی پور ازآغاز عملیات عمرانی تکمیل شبستان بخش خواهران مسجد النبی( ص) کوی انوشه شهرستان ازنا خبرداد و گفت: نظارت و اجرای پروژه های تعمیر، مرمت و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی از برنامه های مهم اقتصادی اوقاف و امور خیریه است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: در راستای کمک به تعمیر و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان، اجرای پروژه تکمیل شبستان بخش خواهران در طبقه فوقانی مسجد النبی ع کوی انوشه شهرستان ازنا آغاز گردید.

 


معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان  افزود: در این پروژه، عملیات عمرانی اجرای کف سازی این بخش از مسجد به مساحت تقریبی اولیه ۳۱۰ مترمربع با استفاده از سرامیک درجه یک و نمای داخلی بدنه این طبقه به مساحت تقریبی اولیه  ۶۰ مترمربع اجرا خواهد شد.


وی بیان کرد: کلیه عملیات عمرانی احداث مسجد النبی ص کوی انوشه شهر ازنا، با تلاش های هیات امنای محترم و پرتلاش این مسجد و با مشارکت و تامین مالی از محل کمک های مردم یاری و خیرین نیک اندیش و نیکوکار اجرایی شده است و احداث این پروژه به عنوان الگویی موفق از مشارکت مردم و خیرین نیک اندیش در احداث مساجد استان لرستان، می باشد.

رضایی ادامه داد: نظارت و اجرای پروژه های تعمیر، مرمت و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی با حداقل اعتبارات عمرانی موجود، در دستورکار معاونت بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه بوده که به منظور همیاری و به بهره برداری رساندن بخش های معطل مانده و نیمه کاره اماکن مذهبی استان، عملیاتی می شود.
 

کد خبر 1094110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha