کسب مقام قرآنی توسط عضو جوان جمعیت هلال احمر شهرستان تالش

حجت الاسلام چهری از کسب مقام قرآنی عضو جوان جمعیت هلال احمر شهرستان تالش در سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور خبر داد و گفت: انسانی که خود را به قرآن و کلام الهی متصل نماید به قوی ذرین تکیه گاه متصل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «امیر چهری» امروز (دوشنبه، 22شهریور) در جمع خبرنگاران از کسب مقام قرآنی عضو جوان جمعیت هلال احمر شهرستان تالش در سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور خبر داد و گفت: سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان با هدف ارتقا سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و فراهم آوردن زمینه‌ای برای انس بیش‌ازپیش دانشجویان با کلام انسان‌ساز الهی و مفاهیم تعالی‌بخش آن، نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن و عترت و تشویق نخبگان دینی و قرآنی در محیط دانشگاهی برگزار شد.



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به نقش و تاثیر قرآن کریم در زندگی انسان ها علی الخصوص جوانان افزود: قرآن مجید به عنوان کتاب آسمانی و معجزه جاوید پیامبر اسلام (ص)، کتاب هدایت بشر به سر منزل مقصود است، قرآن چون کلام الهی است بنابراین در کیله ابعاد زندگی انسانها تأثیر گذار بوده و بی شک در اخلاقیات، رفتار، کردار و حرکات انسان ها و نحوه تفکر آنان مؤثر است.



وی ادامه داد: انسانی که خود را به قرآن و کلام الهی متصل کند به قوی‌ترین تکیه‌گاه متصل شده و اگر خود را در پناه قرآن بجوید طبعاً به برترین سایبان پناه جسته است، لذا اگر نور قرآنی در دل هر بنده ای جای گیرد افکار شیطانی از سینه وی بیرون خواهد رفت و امواج نورانی الهی بر قلب وی تابیدن خواهد گرفت.



حجت الاسلام چهری ضمن تبریک به جوانان جمعیت هلال احمر گیلان اظهار داشت: در حوزه معارفی و رشته های حفظ از بخش آوایی سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور «مهسا اسماعیلی» عضو شورای کانون دانشجویی جوانان جمعیت هلال احمر تالش از دانشگاه محقق اردبیلی در بخش آشنایی با احادیث مقام برتر قرآنی را بدست آورد.



گفتنی است؛ مهسا اسماعیلی در رشته مهندسی فضای سبز  و در مقطع کارشناسی در دانشگاه محقق اردبیلی مشغول به تحصیل است و از سال ۹۷ تاکنون در زمینه‌های قرآن و عترت در بخش تحقیقات و پژوهش با جمعیت هلال احمر شهرستان تالش فعالیت می کند.

کد خبر 1094124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha