استقرار بیش از ۲ هزار پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در قزوین

حق گویان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید مراسم «شور عاطفه ها» با استقرار ۲ هزار و ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار به منظور جمع آوری کمک های مردمی در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «مهرعلی حق گویان» در نشست خبری که امروز (دوشنبه ۲۲ شهریور) در سالن جلسات کمیته امداد قزوین برگزار شد، بیان کرد: کمیته امداد در کمک به افراد نیازمند و محروم جامعه در طول سال برنامه های مختلفی دارد که یکی از این برنامه ها، جشن عاطفه ها است که امسال با توجه به تقارن این ایام با ماه محرم با عنوان «شور عاطفه ها» برگزار می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: مراسم شور عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی جدید از ۲۰ شهریور ماه آغاز شده است و تا ۱۱ مهر ماه ادامه دارد که البته این برنامه به صورت نمادین با استقرار پایگاه ها در سطح استان در روز پنجشنبه ۲۵ شهریور ماه آغاز می شود.

 

وی اعلام کرد: امسال ۲ هزار و ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار به منظور جمع آوری کمک های مردمی در نظر گرفته شده است که این پایگاه ها در مساجد، محل های برگزاری نماز جمعه، پایگاه های بسیج و ادارات کمیته امداد و مراکز درمانی شهر استقرار می یابند.

 

حق گویان تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۴ میلیارد تومان در جشن عاطفه ها توسط مردم مساعدت شد که پیش بینی می کنیم این رقم در سال جاری به بیش از ۶ میلیارد تومان برسد.

 

وی با اشاره به دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد گفت: در حال حاضر ۸ هزار و ۲۹۷ دانش آموز و دانشجو در استان زیرپوشش کمیته امداد هستند که با توجه به شیوع کرونا و مجازی شدن آموزش ها یکی از فعالیت های کمیته امداد تأمین ابزار آموزشی برای دانش آموزان نیازمند است که در سال گذشته توانستیم ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت در میان دانش آموزان توزیع کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطر نشان کرد: روز گذشته هم در مراسمی ۲۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد اهدا شد که امیدواریم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان بتوانیم نیازی که در این حوزه وجود دارد را مرتفع کنیم.

 

وی در پایان یادآور شد: در کنار پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی، مردم نیکوکار و خیر می توانند به صورت غیر حضوری و از طریق شماره کارت 6037997950028515 و یا  شماره 02833808 و # 028 *8877*  کمک های خود را داشته باشند.

 

کد خبر 1094134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha