کانون مسجد امام علی(ع) نکا کمک کار قرارگاه محله مهدوی

چادرنشین از تلاش اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا برای اجرای طرح قرارگاه محله مهدوی به همت بسیج و سپاه ناحیه نکا خبر داد.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد:  قرارگاه محله مهدوی تلاش دارد تا با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها، تجربه از مساجد و بهره‌گیری از ظرفیت بسیج و امام جماعت محلات برای بررسی مشکلات و ارائه راهکارها وارد عمل شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: براساس برنامه ریزی ها این طرح بر پایه مردم، امام جماعت و مسجد نهادینه شده که در هر محله ای با داشتن مسجد با جمع شدن نخبگان محلی، آسیب‌های محله بررسی می‌شود که در محله کوی مهرگان نکا مهمترین آسیب ها اعتیاد، زنان سرپرست خانوار، عدم اشتغال مناسب جوانان و فقر مالی است.

 

وی به رویداد ملی فهما که برای سومین سال متوالی درحال برگزاری است اشاره و خاطر نشان کرد: خوشبختانه کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در طول سال های مختلف در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری امام جماعت به خوبی و با دغدغه وارد کار شده است و وجود این کانون در کوی مهرگان نکا موجب برچیده شدن بسیاری از آسیب ها شده است.سعی داریم اتفاقات خوب در این حوزه را در سامانه بچه های مسجد ثبت نمائیم.

چادرنشین از تلاش اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا برای اجرای طرح قرارگاه محله مهدوی به همت بسیج و سپاه ناحیه نکا خبر داد و گفت: تلاش داریم تا با استفاده از طرح محله مهدوی با بهره گیری و شناسایی ظرفیت محله برای توانمندسازی تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: با استفاده از خردجمعی و بهره مندی از توان نخبگان هر هفته جلسات بررسی مشکلات فرهنگی و اجتماعی کوی مهرگان نکا برگزار و راهکارهای مناسب برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی ارائه می شود تا با کمک هم برای رفع مشکلات گام برداریم.

 

وی یادآور شد: مسجد در جامعه اسلامی از صدر اسلام تاثیرگذار بوده است و از ابتدای شکل گیری تا پیروزی انقلاب در بخش های مختلف تاثیرگذار بود و امروزه نیز با شکل گیری کانون فرهنگی هنری مساجد کارکردهای مختلف در دستور کار است و برای برطرف کردن مشکلات جامعه می‌توان از ظرفیت مسجد و کانون بهره‌مند شد.

کد خبر 1094135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha