توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی توسط کانون پیام آوران نور گتوند

اسکندری گفت: یکی از اقداماتی که از ابتدای شیوع کرونا با تاکید مقام معظم رهبری در اولویت کارهای خود قرار دادیم توزیع بسته های معیشتی بود که با همکاری دفتر امام جمعه بیش از یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان و دانشجویان کم بضاعت توزیع شد.

«عوضعلی اسکندری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به اینکه 2 سال از تعطیلی مراکز آموزشی به ویژه مدارس و دانشگاه ها می گذرد اما کانون پیام آوران نور فعالیت های فرهنگی خود را با جدیت در سطح شهرستان گتوند و دانشگاه پیام نور این شهرستان انجام می دهد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری پیام آوران نور دانشگاه پیام نور گتوند افزود: یکی از اقداماتی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا با تاکید مقام معظم رهبری در اولویت کارهای خود قرار دادیم توزیع بسته های معیشتی بود که در همین راستا با همکاری دفتر امام جمعه این شهرستان بیش از یک هزار و 200 بسته معیشتی میان نیازمندان و دانشجویان کم بضاعت دانشگاه توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم عاشورا و توزیع یک هزار و 800 پرس غذای گرم در روزعاشورا از دیگر برنامه های این کانون بود اضافه کرد: همچنین در ایام دهه ولایت تلاش شد برنامه هایی با موضوع ولایت برگزار شود که در کنار آن بیش از یک هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر توزیع شد.

 

اسکندری در خصوص واکسناسیون دانشگاه گفت: در تلاش هستیم که دستورات لازم برای واکسیناسیون دانشجویان را در محل کانون فرهنگی و اداره بسیحج دانشجویی دایر کنیم، براساس گمانه زنی ها احتمال می رود در مهرماه سال جاری دانشگاه پیام نور گتوند فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز کند.

 

کد خبر 1094145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha