کانون شهدا بهشهر پیشرو در ارائه خدمت به نیازمندان در ماه محرم

قلندری از پیشتازی کمک رسانی به نیازمندان با تلاش بچه مسجدی ها در بهشهر خبر داد و گفت: کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر پیشرو در ارائه خدمت به نیازمندان در ماه محرم است و خدمات مختلفی در قابل کمک های مومنانه به جامعه هدف ارائه شد.

 «عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: مساجد همواره پایگاه مهمی برای مقابله با بحران در طول سال های مختلف بوده است و اکنون هم در دوران کرونا بچه مسجدی ها در این بخش میدان داری کردند.

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: حدود ۴۰ بسته گوشت قرمز، ۵۰ سبد کالا به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان و توزیع یکهزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان در کنار تلاش برای فراهم کردن دستگاه کپسول اکسیژن، تب سنج، فشار سنج و ویلچر از خدمات ارائه شده در ماه محرم به نیازمندان بود.

قلندری از پیشتازی کمک رسانی به نیازمندان با تلاش بچه مسجدی ها در بهشهر خبر داد و گفت: کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر پیشرو در ارائه خدمت به نیازمندان در ماه محرم است و خدمات مختلفی در قابل کمک‌های مومنانه و دستگیری از نیازمندان به جامعه هدف ارائه شد.

 

وی خاطر نشان کرد: تامین دستگاه های اکسیژن ساز، تب سنج، فشار سنج، ویلچر و ملزومات پزشکی گامی کوچک از سوی کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر و خیران بود که با همت و تلاش خیران در ماه محرم اجرایی شد.

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: جوانان انقلابی کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر همچون کانون های مساجد سراسر کشور با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین، مساجد را به عنوان سنگری برای مقابله با بحران کرونا انتخاب کردند و با شناسایی خانواده های نیازمند بخشی از نیاز این عزیزان را برطرف می کنند.

وی با بیان اینکه اعضای این کانون فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه متعددی در طول سال انجام می دهند و تلاش دارند پای این فعالیت ها به رویداد ملی فهما برسد، یادآور شد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در محلات نسبت به شناسایی و دستگیری از افراد نیازمند و کمک مؤمنانه اقدام می کنند و در حوزه توانمندسازی مسجد، اهالی محله و تقویت خانواده پیگیر امور هستند.

کد خبر 1094149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha