زنگ مدارس با حضور رییس جمهور نواخته می شود

کاظمی گفت: سال تحصیلی جدید از سوم مهر ماه با حضور رییس جمهور آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان،«علیرضا کاظمی»، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در افتتاحیه سومین اجلاسیه دهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که امروز به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار شد، گفت: غیر حضوری بودن مدارس آسیب هایی به همراه داشته است که می توان به افت کیفیت آموزشی و فقر یادگیری اشاره کرد.

 

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی 1401-1400 بیان کرد: سال تحصیلی جدید با حضور ریاست جمهوری در روز سوم مهر ماه آغاز می شود و سیاست ریاست جمهوری و ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی مدارس است که باید زمینه حضور دانش آموزان فراهم شود.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه افت سلامت دانش آموزان خط قرمز ماست، گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نقش مهمی در ترغیب و اقناع جامعه برای آسیب سازی بازگشایی مدارس دارد؛ از همین رو سال تحصیلی جدید با رویکرد تدریجی و حفظ سلامتی دانش آموزان آغاز می شود.

 

وی با اشاره به سابقه جهادی اتحادیه انجمن های اسلامی گفت: این اتحادیه برای حفظ آرمان و ارزش های انقلاب و فرهنگ ملی تلاش های زیادی کرده است.

 

کاظمی همچنین نقش اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت بسیار دانست و گفت: تشکل های دانش آموزی بالاترین فرصت های تربیتی را فراهم می کنند و موثرترین راه دست یابی ما به اهداف سند هستند.

 

 

کد خبر 1094171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha