برپایی نمایشگاه ۴۱ سالگی دفاع مقدس در مازندران

شعبانی گفت: نمایشگاه ۴۱ سالگی دفاع مقدس با هدف معرفی نقش و جایگاه مازندرانی ها در دوران دفاع مقدس از ۳۰ شهریور ماه تا ۶ مهر ماه در پارک موزه دفاع مقدس مازندران برپا می شود.

«مجیدرضا شعبانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، به نقش مردم مازندران به ویژه لشکر ویژه ۲۵کربلا در دوران دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد:برای معرفی بهتر ارزش های دفاع مقدس، شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی به نسل های نو که دوران دفاع مقدس را از نزدیک درک نکردند باید از ابزار های نو و خلاقانه در قالب برپایی نمایشگاه های مجازی و حضوری استفاده شود.

 

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران از برگزاری نمایشگاه  ۴۱ سالگی دفاع مقدس در استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: طی نشست هماهنگی در سپاه ساری مقرر شد، این نمایشگاه از ۳۰ شهریور ماه تا ۶ مهر ماه  در پارک موزه دفاع مقدس مازندران برپا شود.

 

وی  افزود: برپایی این نمایشگاه یکی از برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس با شعار "ما مقتدریم" در سطح استان و شهرستان‌ها خواهد بود.

 

شعبانی تصریح کرد: غرفه‌های نمایشگاهی با موضوع انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، نیروها و دستگاه‌های نقش‌آفرین در دوران جنگ، دوران سازندگی، یادمان شهدا فعالیت خواهند کرد.

 

وی برپایی نمایشگاه دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و رشادت های رزمندگان توصیف کرد و گفت: نسل امروز باید بدانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در سال های جنگ تحمیلی با امکانات ساده و اولیه مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد و اجازه نداد یک وجب از خاک این مرز و بوم اشغال شود.

 

 

کد خبر 1094184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha