برگزاری مسابقه زنده نمایشگاه لباس عاشورایی در صورت اجازه ستاد مقابله با کرونا

برگزاری «مسابقه زنده از ایده تا اجرا» در زمان برپایی ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی، منوط به صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، با توجه به‌شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و حضور و مشارکت هنرمندان شهرهای مختلف در برگزاری بخش "مسابقه زنده از ایده تا اجرا"، برگزاری این بخش منوط به صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا شد.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور آمادگی لازم جهت برگزاری این مسابقه را دارد اما در شرایط کنونی، حفظ سلامت هنرمندان حوزه مد و لباس در اولویت بوده و علی‌رغم آنکه برگزاری این مسابقه در فراخوان درج شده اما این بخش پس از کسب مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

احتمال برگزاری مسابقه گروهی از ایده تا اجرا به شیوه مجازی نیز وجود دارد در صورت برگزاری مجازی، تمهیدات لازم در راستای حفظ کیفیت مسابقه میان شرکت‌کنندگان فراهم خواهد شد.

ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با شعار «سیاه‌پوش گشت فلک از برای حسین(ع)» از سی‌ویکم شهریور تا سوم مهرماه 1400 در فرهنگستان هنر برپا می‌شود.

کد خبر 1094187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha