توزیع کتاب‌های درسی بین دانش آموزان ایلامی از امروز

معاون اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: توزیع کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ بین دانش آموزان این استان از امروز آغاز شده است.

«حشمت اله وردی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار كرد: از روز گذشته ارسال کتاب از طریق ادارات آموزش و پرورش به مدارس آغاز و از امروز به مرور در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
 

 

وی ادامه داد: مدیران مدارس بر اساس زمان بندی انجام گرفته زمان تحویل کتاب پایه‌های مختلف تحصیلی را به دانش آموزان اعلام خواهند کرد.
 

 

معاون اداره کل آموزش و پرورش ایلام یادآور شد: این کتاب‌ها بر اساس ثبت سفارشی بوده که توسط دانش آموزان انجام گرفته و تا پایان شهریورماه در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
 

 

وی همچنین به روند ثبت نام دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی اشاره کرد و یادآور شد: این استان رتبه دوم ثبت نام دانش آموزان در سه پایه اول ابتدایی و مقطع اول متوسطه اول و دوم را کسب کرده است.
 

 

معاون اداره کل آموزش و پرورش ایلام با بیان اینکه در زمینه ثبت نام پایه دهم نیز ایلام حائز رتبه نخست شده است، تصریح کرد: امسال هدفگذاری این سازمان در هدایت تحصیلی ثبت نام ۶۷ درصد دانش آموزان در رشته‌های نظری و ۳۳ درصد فنی و کار و دانش است.

کد خبر 1094203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha