تزریق بیش از ۱۲۲ هزار دوز واکسن کرونا در فارس ظرف ۲۴ ساعت

حسینی گفت: با ۱۲۲ هزار و ۱۰۰ دوز واکسن تزریق شده طی روز گذشته، مجموع تعداد دوز تزریق شده واکسن کرونا تا کنون در فارس به ۲ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۳۷۱ دوز رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی» امروز (دوشنبه 22 شهریور) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 427 هزار و 536 نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته 16 بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس 6 هزار و 448 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: سه هزار و 12 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 312 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

حسینی با اشاره به شمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی در استان فارس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 376 هزار و 572 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی اعلام کرد: تا کنون، یک میلیون و ۶۰۳ هزار و ۳۶ دوز نوبت اول و ۷۰۳ هزار و ۳۳۵ دوز نوبت دوم واکسن علیه کرونا در مراکز واکسیناسیون به مردم استان فارس تزریق شده است و با ۱۲۲ هزار و ۱۰۰ دوز واکسن تزریق شده طی روز گذشته، مجموع تعداد دوز تزریق شده واکسن کرونا تا کنون در فارس به 2 میلیون و ۳۰۶ هزار و ۳۷۱ دوز رسید.

کد خبر 1094214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha