تربیت صحیح در کنار انس با مسجد شکل می گیرد

حجت الاسلام رضا زاده اهمیت کار فرهنگی در کنار مساجد و مسجدمحوری را مورد تأکید قرار داد و گفت: اگر جوان و نوجوانی دنبال رشد است و اگر ما می خواهیم آینده کشور را به آنان بسپاریم؛ باید انس با مسجد داشته باشند زیرا در کنار انس با مسجد، تربیت شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ریگان؛ حجت الاسلام حبیب رضازاده، دوشنبه(۲۲ شهریور) در نشست صمیمی با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ریگان؛ اهمیت کار فرهنگی در کنار مساجد و مسجدمحوری را مورد تأکید قرار داد و گفت: یکی ار دغدغه های مقام معظم رهبری مسجدمحور بودن کارهای فرهنگی است.

 

 

امام جمعه ریگان افزود: اگر جوان و نوجوانی دنبال رشد است و اگر ما می خواهیم آینده کشور را به آنان بسپاریم؛ باید انس با مسجد داشته باشند زیرا در کنار انس با مسجد، تربیت شکل می گیرد لذا یکی ار کارهای مهمی که باید انجام بشود ترویج و پایبندی به اصولی است که در کانون ها باید شکل بگیرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه تجربه مسجد محوری برای بچه های مسجد محسوس است؛ اظهار کرد: هرچه مسجد محوری و کار کنار مسجد رونق بگیرد تربیت بچه ها بهتر می شود.

 

 

حجت الاسلام رضازاده بروز اختلافات در جامعه را ناشی از عدم تربیت صحیح دانست و گفت: اگر می خواهیم مسیر را برای تربیت نسل جوان روشن کنیم؛ امام جماعت مسجد باید در کنار پایگاه بسیج و کانون مسجد سه پایه استوار هر مسجد باشند زیرا هدف یکی است و با این همبستگی سه گانه مسجد موفق است.

 

 

در این مراسم که جمعی از مسئولان حضور داشتند؛ از شهردار، رییس اداره ورزش و جوانان و رییس شرکت توسعه تعاون به جهت همکاری و همراهی با کانون های مساجد ریگان و ۱۵ نفر از مدیران کانون های برتر از طرف اداره ارشاد ریگان تقدیر شد.

 

 

 

 

کد خبر 1094232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha