کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز در مراحل نهایی آماده سازی است

سرکندی با اشاره به اهمیت ضرورت فعالیت کارخانه نوآوری البرز گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز در مراحل نهایی آماده سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان استان البرز، تحقق شعار سال با عنوان جهش تولیدی و رفع مانع های تولیدی یکی از مهمترین مسائلی است که مسئولان امر با در نظر گرفتن اهمیت آن می تواند زمینه بهبود شرایط اقتصادی مردم را فراهم کنند. کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز از جمله بسترهای موثر در جریان رشد تولیدی و اقتصادی استان البرز است که مدیریت شهری کرج و شورای اسلامی شهر توجه ویژه ای به بهبود و ارتقای ساختار آن دارند. 

 

« عمار ایزدیار» طی بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز که دوشنبه ۲۲ شهریور انجام شد گفت: کارخانه نوآوری البرز یک ضرورت فرهنگی است.

 

رییس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج افزود: تجربه شرکت دانش بنیان سیوان در روند راه اندازی نشست های تخصصی و ایونت های آموزشی با نگاه کارآفرینی و کسب و کارهای خانگی موثر است. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت اشتغالزایی این کارخانه بیان کرد: راه اندازی بخشی با عنوان بانوان و ساخت مهدکودک در این کارخانه زمینه بهبود فعالیت ها را فراهم می کند.

 

« امیر سرکندی» نیز طی این نشست بیان کرد: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز در مراحل نهایی آماده سازی است.

 

 

مدیرکارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز خاطرنشان کرد: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز به زودی با حضور جمعی از مسئولان کشوری به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می کند.

 

 

کد خبر 1094246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha