یکی از نشانه‌های منتظران حقیقی رسیدگی به نیازمندان و فقرا است

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اهمیت محوریت مساجد در امور اجتماعی گفت: یکی از نشانه‌های منتظران حقیقی رسیدگی به نیازمندان و فقرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (دوشنبه ۲۲ شهریور) در آیین افتتاح فاطمیه مسجد مسلم ابن عوسجه و توزیع بسته های معیشتی در این مسجد، ضمن قدردانی از این کار خداپسندانه اظهار کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، در ادامه کمک‌های مؤمنانه و رزمایش مواسات و همدلی مورد تأکید مقام معظم رهبری و لبیک به فرمایش ایشان است.

 

امام جمعه دزفول افزود: مسجد مسلم ابن عوسجه یکی از مساجد بسیار تلاشگر شهرستان است که با برنامه‌های فرهنگی در مقابل هجمه فرهنگی دشمن ایستاده است.

 

وی تصریح کرد: تلاش جوانان عزیز با محوریت مسجد و حضور در نماز جماعت قابل ستایش است و می‌تواند الگویی برای دیگر جوانان و مساجد باشد.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی یکی از نشانه‌های منتظران حقیقی را رسیدگی به نیازمندان و فقرا دانست و خاطرنشان کرد: کارهای نیک خیرین نزد خداوند ماندگار خواهد بود چراکه در روایات آمده وقتی کمکی به نیازمندی می‌شود ابتدا در دست خدا قرار گرفته و پس از آن به نیازمند می‌رسد.

 

کد خبر 1094256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha