پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات احداث کارخانه سنگبری در عنبرآباد

محمدرضا سلیمانی گفت: عملیات احداث و پیشرفت ۳۰ درصدی کارخانه سنگ بری شرکت پارس معادن رودفرق در عنبرآباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت جنوب کرمان از معدن رودفرق و روند اجرایی کارخانه سنگ بری در شهرستان عنبرآباد بازدید کرد.


«محمدرضا سلیمانی» گفت: عملیات احداث و پیشرفت 30 درصدی کارخانه سنگبری شرکت پارس معادن رودفرق در عنبرآباد آغاز شد.


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت جنوب کرمان افزود: این بازدید به منظور حمایت از سرمایه گذار، بررسی و حل مشکلات معدن سنگ تراورتن مربوط به شرکت پارس معادن رودفرق واقع در منطقه رودفرق شهرستان عنبرآباد انجام شد.


وی بیان کرد: ذخیره قطعی این معدن 200 هزار تن سنگ تراورتن و ذخیره احتمالی آن نیز بالغ بر 2 میلیون تن پیش بینی می شود و میزان سرمایه گذاری انجام شده برای این معدن بالغ بر 70 میلیارد ریال است.


سلیمانی خاطرنشان کرد: با پیگیری های این سازمان برای جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و با همت سرمایه گذار معدن، شرکت پارس معادن رودفرق، از ابتدای امسال عملیات احداث کارخانه سنگ بری برای فرآوری مواد این معدن و همچنین معادن دیگر جنوب کرمان را آغاز کرده است.


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت جنوب کرمان ابراز کرد: این کارخانه با سرمایه گذاری 400 میلیارد ریالی و پیشرفت 30 درصدی، پس از تکمیل برای 100 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد کرد.


وی در خاتمه عنوان کرد: بر اساس وعده سرمایه گذار، کارخانه سنگبری عنبرآباد تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

منبع؛ روابط عمومی سازمان صمت جنوب کرمان

کد خبر 1094258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha